Stenslag

For lejer:

  • I første omgang anbefaler vi, at lejer straks tørrer og renser stenslaget samt sætter tape, plaster eller lignende på, så stenslaget ikke forværres. 
  • Lejer har mulighed for at få stenslaget udbedret under lejeperioden. Der findes flere firmaer, der kommer ud, hvor bilen står, og udbedrer skaden på stedet.
  • Såfremt stenslaget kan limes, er det gratis, men hvis ruden skal udskiftes opkræves lejer selvrisiko. Det er reparatøren, der vurderer om stenslaget kan repareres, eller om ruden skal udskiftes.
  • Der skal ikke bruges skadenr. overfor teknikker eller værksted for dette. Dog skal lejer anmelde skaden til GoMore, ved at udfylde en skadeanmeldelsesblanket.
  • Bemærk: Lejer hæfter som udgangspunkt for enhver forværring af stenslaget, f.eks. hvis dette løber, både under og efter endt lejeperiode.

For udlejer:

  • Ved stenslag behøver bilen ikke komme på værksted. Der findes flere firmaer, der kommer ud, hvor bilen står, og udbedrer skaden på stedet.
  • Stenslaget skal udbedres så hurtigt som muligt, og udlejer skal booke tid hos reparatør senest 2 hverdage efter endt lejeperiode.
  • Der skal ikke oplyses skadenummer til reparatøren, men reparatøren skal oplyses om, at køretøjet var udlejet gennem GoMore, samt at regningen skal sendes til Protector Forsikring på skade@protectorforsikring.dk

Stadig brug for hjælp? Skriv til os Skriv til os