Hvad er mit ansvar som udlejer?

Som udlejer er det dit ansvar løbende at sikre, at din bil er egnet til udlejning. Det betyder at bilen er tanket, i god stand og at evt. eksisterende skader er dokumenteret med billeder under “eksisterende skader” med tilhørende kommentarfelter på bilens profil, hvor skaden kan angives og beskrives.

Efter endt udlejning, har du 2 dage (48 timer) til at rapportere ikke-dokumenterede skader på bilen. Du skal dokumentere med billeder og kontakte GoMore Support med det samme. Det er altid dit ansvar at dokumentere og sandsynliggøre, at en ikke-dokumenteret skade er sket i en lejeperiode, hvis det ikke kan ses på de billeder, som lejer tager, når vedkommende henter og aflevere bilen. Lejer er forpligtet til at tage billeder hele vejen rundt om bilen og sikre, at disse er af høj kvalitet. 

Ved GoMore Nøglefri udlejninger skal du ikke kontrollere lejers identitet. GoMore verificerer manuelt alle lejeres identitet før deres første leje på GoMore.

Fik du svar på dit spørgsmål? Tak for din feedback! Det opstod et problem. Prøv igen.

Stadig brug for hjælp? Skriv til os Skriv til os