Betalingsfejl

Hvis vores system melder fejl ved betalingen, kan det skyldes flere årsager. De hyppigste er:

  1. Manglende dækning på betalingskortet. Prøv evt. med et andet betalingskort. Slet først din eksisterende booking og foretag en ny, hvor du vælger det nye kort. Du kan slette og tilføje betalingskort tilknyttet din profil her.
  2. Hvis du betaler med et MasterCard eller andet debetkort, kan kommende reservationer på dit kort blokere for den trækning, som vi fortager i forbindelsen med bookingen. Tjek gerne at der er dækning på betalingskortet og kommende betalinger ikke blokere vores trækning.
  3. Systemfejl, som kræver, at du er nødt til at slette dit betalingskort hos os og tilføje det igen. Hvis 1 eller 2 ikke er årsagen, så forsøg gerne at slette din booking, slette betalingskortet og starte helt forfra.

Husk også at alle online betalinger i EU fra og med 2021 skal to-faktor-godkendes med NemID eller en sms-kode. Du kan læse mere om hvordan du tilknytter dit betalingskort til NemID her, og hvordan du tilknytter dit telefonnummer her.

Fik du svar på dit spørgsmål? Tak for din feedback! Det opstod et problem. Prøv igen.

Stadig brug for hjælp? Skriv til os Skriv til os