Afbestilling af lift

Gebyr ved afbestilling:

  • mere end 24 timer før afgang: gebyrfrit
  • mellem 24 og 3 timer før afgang: 50% af liftets pris
  • mindre end 3 timer før afgang: 100% af liftets pris

Bemærk: aflysningspolitikken gælder kun for bekræftede bookinger. Afventende anmodninger kan altid annulleres gebyrfrit.

Vær opmærksom på, at en aflysning kan sætte dine medrejsende i en meget uheldig situation. Hvis du har passagerer booket ind på dit lift, så husk at give dem en forklaring på hvorfor du aflyser.

Når bookingen accepteres, reserveres beløbet på passagerens betalingskort. Betalingen overføres til bilisten 24 timer efter liftet er kørt. Indenfor denne periode kan en passager til enhver tid gøre indsigelse, hvis liftet ikke er blevet til noget grundet bilistens forhold.

Hvis liftet aflyses inden det køres, trækkes det reserverede beløb hvorefter det straks tilbageføres til passagerens bankkonto for hurtigst mulig behandling. Tilbageførelsen sker i de fleste tilfælde indenfor 1-2 bankdage, afhængig af den enkelte bank og dennes tilbageførelsestid. 

NB: Ved afbestilling af en delrute, vil der blive taget udgangspunkt i liftets oprindelige starttidspunkt, og ikke opsamlingstidspunktet for den pågældende delrute.

Som bilist skal du aldrig overføre penge til andre GoMore-brugere uden om systemet, hvis liftet aflyses. Hvis et lift ikke bliver til noget, eller en passager ikke kommer med alligevel, skal du i stedet lave en anmeldelse på liftet eller kontakte GoMore.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Stadig brug for hjælp? Skriv til os Skriv til os