Hvad forventes af mig som erhvervsudlejer på GoMore?

Overdragelse og aflevering

Hvis du har GoMore Nøglefri installeret i din bil, udfylder lejer en digital kontrakt, som GoMore automatisk får adgang til. Du skal ikke være til stede ved overdragelse eller aflevering. Hvis ikke du har GoMore Nøglefri installeret i dine biler, skal du eller en medudlejer være fysisk til stede for at overdrage bilen til lejer og udfylde den digitale lejekontrakt i appen. Du skal også være til stede ved aflevering. Det er vigtigt, at I anvender lejekontrakten i appen, så vi sikrer billededokumentation af bilens stand før/efter, registrering af brændstof og kilometertal. Uden en lejekontrakt kan GoMore Support ikke hjælpe med behandling af skadesager eller opkrævning af ekstraomkostninger.

Tilgængelighed

Som udlejer skal du eller en medudlejer være tilgængelig til at svare på beskeder og opkald fra dine lejere under lejeperioden. Ved akutte tekniske problemer med Nøglefri eller lignende, har både lejer og du som udlejer adgang til GoMores vagttelefon. Det forventes, at du eller en medudlejer besvarer spørgsmål i beskedsystemet fra lejere inden, under og efter udlejning. I tilfælde af nedbrud eller akutte situationer, hvor GoMore og lejer ikke kan få kontakt til udlejer, kan GoMore indenfor rimelighedens grænser træffe beslutning om udbedring på vegne af erhvervsudlejeren. Det kan fx være i tilfælde af vejhjælp, punktering eller nedbrud, der kræver handling, så lejer kan fortsætte lejen eller komme videre fra nedbrudsstedet.

Den gode tone

Det er vigtigt, at alle har en god oplevelse, når de bruger GoMore. Husk derfor altid den gode tone i kommunikationen med lejere og GoMore. Det letter sagsbehandlingen og sikrer, at lejere booker dine biler igen. Kontakt altid GoMore for hjælp med sager, hvis I ikke er enige eller du på anden vis oplever udfordringer.

Fik du svar på dit spørgsmål? Tak for din feedback! Det opstod et problem. Prøv igen.