Kontaktoplysninger for erhvervsudlejere
RENTAL TEAM
Hjælper med tekniske spørgsmål vedrørende Nøglefri, kommercielle aftaler og generel feedback til samarbejdet.
keyless@gomore.dk / +45 89 87 09 90
Mandag-Fredag: 9.00-12.00 og 13.00-14.00
SUPPORT TEAM
Hjælper med håndtering af skadesager, ekstraomkostninger og øvrige sager vedr. Lejeaftaler. Henvendelser og sager behandles typisk indenfor 2 hverdage. I perioder kan der forekomme kortere eller længere svartider afhængig af høj- og lavsæson. Alle sager behandles så hurtigt som muligt. Ring til GoMore Support ved hastesager.
support@gomore.dk / +45 89 88 99 01
Mandag-Fredag: 9.00-12.00 og 13.00-17.00
NØDNUMMER
GoMores nødnummer er tilgængeligt for lejere i appen under en aktiv lejeperiode og skal af udlejer kun bruges ved tekniske problemer med Nøglefri eller i nødstilfælde. Øvrige spørgsmål eller sager skal rettes til GoMores support indenfor normal åbningstid pr. telefon eller mail (åbningstider ovenfor).