Kontaktoplysninger for erhvervsudlejere

RENTAL TEAM

Hjælper med tekniske spørgsmål vedrørende Nøglefri, kommercielle aftaler og generel feedback til samarbejdet.

keyless@gomore.dk / +45 89 87 09 90

Mandag-Fredag: 9.00-12.00 og 13.00-14.00


SUPPORT TEAM

Hjælper med håndtering af skadesager, ekstraomkostninger og øvrige sager vedr. Lejeaftaler. Henvendelser og sager behandles typisk indenfor 2 hverdage. I perioder kan der forekomme kortere eller længere svartider afhængig af høj- og lavsæson. Alle sager behandles så hurtigt som muligt. Ring til GoMore Support ved hastesager.

support@gomore.dk / +45 89 88 99 01

Mandag-Fredag: 9.00-12.00 og 13.00-17.00


NØDNUMMER

GoMores nødnummer er tilgængeligt for lejere i appen under en aktiv lejeperiode og skal af udlejer kun bruges ved tekniske problemer med Nøglefri eller i nødstilfælde. Øvrige spørgsmål eller sager skal rettes til GoMores support indenfor normal åbningstid pr. telefon eller mail (åbningstider ovenfor).

Fik du svar på dit spørgsmål? Tak for din feedback! Det opstod et problem. Prøv igen.