Betaling og refundering ved aflyste lift

Betaling ved afbestilling:

  • mere end 24 timer før afgang: gratis
  • mellem 24 og 3 timer før afgang: 50% af liftets pris
  • mindre end 3 timer før afgang: 100% af liftets pris

Bemærk: aflysningspolitikken gør sig kun gældende for bekræftede bookinger på vores platform. Afventende anmodninger kan altid annulleres uden beregning.

Som bilist kan du altid aflyse. Hvis du gør det, vil din passager ikke skulle betale aflysningsgebyr. Vær dog opmærksom på, at en aflysning kan sætte dine medrejsende i en meget uheldig situation. Hvis du har passagerer booket ind på dit lift, så husk at give dem en forklaring på hvorfor du aflyser.

Når bookingen accepteres, opkræves beløbet på passagerens betalingskort. Betalingen overføres først til bilisten 24 timer efter et lift er kørt. Indenfor denne periode kan en passager til enhver tid gøre indsigelse, hvis liftet ikke er blevet til noget på grund af bilistens forhold.

Hvis et lift aflyses inden det køres, tilbageføres pengene automatisk til passagerens bankkonto. Tilbageførelsen sker i de fleste tilfælde indenfor 1-2 bankdage, afhængig af den enkelte bank og dennes tilbageførelsestid. 

Som bilist skal du aldrig overføre penge til andre GoMore-brugere uden om systemet, hvis et lift aflyses. Hvis et lift ikke bliver til noget, eller en passager ikke kommer med alligevel, skal du i stedet lave en anmeldelse på liftet. Kom med en kort forklaring på hvad og hvem anmeldelsen drejer sig om, så sørger vi for, at betalingen bliver refunderet.

Fik du svar på dit spørgsmål? Tak for din feedback! Det opstod et problem. Prøv igen.

Stadig brug for hjælp? Skriv til os Skriv til os