Stenslag

I tilfælde af stenslag i løbet af en lejeperiode, skal henholdsvis lejer eller udlejer følge nedenstående.

For lejer

  • Start med straks at tørre og rense stenslaget, samt sætter tape, rudeplaster eller lignende på, så en evt. forværring begrænses.
  • Som lejer, har du mulighed for at få stenslaget udbedret under lejeperioden. Du kan kontakte Carglass direkte og bestille tid hos en af deres kørende teknikere.
  • Hvis stenslaget kan repareres, er det gratis, men hvis ruden skal udskiftes opkræves du efter din selvrisiko. Det er reparatøren, der vurderer om stenslaget kan repareres, eller om ruden skal udskiftes. Du kan læse mere om hvad, der kan repareres her.
  • Der skal ikke bruges skadenr. overfor reparatøren. Du skal blot oplyse policenummer 620 9027 276, samt at bilen er lejet via GoMore. Dog skal du anmelde skaden til GoMore, ved at udfylde denne skadeanmeldelsesblanket.
  • Bemærk: som lejre hæfter du som udgangspunkt for enhver forværring af stenslaget, f.eks. hvis dette løber, både under og efter endt lejeperiode.

For udlejer

  • Ved stenslag behøver bilen ikke komme på værksted. Carglass kan komme ud hvor bilen står, og udbedrer skaden på stedet. Du kan bestille tid her.
  • Hvis ikke allerede gjort af lejer, så start med straks at tørre og rense stenslaget, samt sætter tape, rudeplaster eller lignende på, så en evt. forværring begrænses.
  • Stenslaget skal udbedres så hurtigt som muligt, og som udlejer skal du booke tid hos reparatøren eller et værksted senest 24 timer efter endt leje.
  • Der skal ikke oplyses skadenr. til reparatøren eller værkstedet. Oplys blot policenummer 620 9027 276, samt at bilen var udlejet gennem GoMore, da stenslaget skete.
Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Stadig brug for hjælp? Skriv til os Skriv til os