Søgeresultater for Nøglefri

48 artikler fundet

  • Jeg har ingen smartphone - kan jeg stadig leje en Nøglefri bil?

    Nej. Bookingen kan ske via GoMores hjemmeside, men for at gennemføre en Nøglefri udlejning og få adgang til lejebilen, skal du have en smartphone med GoMore appen installeret samt have adgang til

  • Hvem kan leje min bil, når jeg har GoMore Nøglefri installeret?

    Alle lejere, der opfylder vores forsikringskrav og som er valideret af GoMore, kan leje en GoMore Nøglefri bil. Du bestemmer selv, hvem der lejer din bil. Hvis du foretrækker at anmodninger

  • Hvad er GoMore Nøglefri?

    GoMore Nøglefri gør det muligt at afhente og aflevere en bil, uden udlejer er til stede. Biler markeret med et symbol af en grøn lås kan afhentes via GoMore appen. Bookingprocessen er den samme som

  • Kan jeg få GoMore Nøglefri i min bil?

    Ja, så længe at bilen er kompatibel med Nøglefri teknologi og lever op til GoMores betingelser for biludlejning. Herunder at: Bilens nyværdi ikke overstiger 1.000.000 kr. Nyværdi skal forstås som

  • Hvordan afhenter og returnerer jeg en bil med GoMore Nøglefri?

    Afhentning og returnering er simpelt og GoMore appen vil guide dig igennem processen. 30 minutter før begyndelsen af din leje, vil GoMore appen vise dig bilens eksakte lokation på et kort, der gør

  • Hvem installerer GoMore Nøglefri i min bil?

    Enheden bliver installeret af udvalgte værksteder, som er særligt uddannede i at installere Nøglefri teknologi. Værkstederne følger specifikke retningslinjer for hvert bilmærke og model. GoMore

  • Kan jeg få Nøglefri, når jeg leaser gennem GoMore?

    Ja – rigtig mange af vores leasingbiler kan deles med GoMore Nøglefri. Med Nøglefri aktiveret i bilen kan du udleje din leasingbil uden selv at være til stede. Lejer afhenter og afleverer bilen helt

  • Hvordan booker jeg en GoMore Nøglefri bil?

    Booking af en Nøglefri bil fungerer på samme måde som booking af øvrige lejebiler på GoMore. Hvis kvikbooking er slået til, skal du blot booke en bil, der er tilgængelig i den ønskede periode. Så vil

  • Hvordan foregår en udlejning med GoMore Nøglefri?

    Afhentning og aflevering er simpelt og GoMore appen vil guide lejeren igennem processen. 30 minutter før lejeaftalen starter, vil GoMore appen vise lejeren bilens lokation på et kort, der gør det

  • Hvad koster GoMore Nøglefri løsningen for mig som udlejer?

    Et GoMore Nøglefri abonnement koster 300 kr. om måneden for dig som udlejer af din private bil. GoMore betaler for både installation og afinstallation af enheden i din bil. Du betaler abonnement fra

  • Hvordan er min bil forsikret under udlejning med GoMore Nøglefri?

    Tryg forsikrer din bil under lejeperioden og 30 minutter inden lejens start. GoMore's udlejningsforsikring indeholder fuld ansvar- og kaskoforsikring samt vejhjælp. Forsikringen tegnes automatisk,

  • Hvad hvis jeg ikke kan finde Nøglefri bilen?

    30 minutter inden lejen starter, kan du se bilens præcise lokation via det kort, der er tilknyttet lejen. Åbn appen Tryk på "Udlejninger" og find din leje øverst på siden Tryk på “Lokation” Hvis du

  • GoMore delebiler med faste parkeringspladser

    GoMore tilbyder også delebiler med faste parkeringspladser for at fremme deling af biler i byerne. Du finder delebilerne i vores app, ligesom du finder andre lejebiler i appen. Modellen adskiller sig

  • Hvordan forkorter og forlænger jeg en Nøglefri leje?

    Du kan forlænge en leje, når den er begyndt. Lejen forlænges via "forlæng leje" funktionen, som du finder under lejeaftalen på din profil. Når du sender en anmodning om at forlænge en lejeperiode,

  • Brændstof og kilometer ved leje af en GoMore Nøglefri bil?

    GoMore Nøglefri er fleksibelt og lejekontrakten udfyldes af lejer via GoMore appen. Kilometerstand og brændstofniveau aflæses automatisk i langt de fleste biler. Hvis aflæsningen ikke sker

  • Parkering og aflevering af en GoMore Nøglefri bil

    Ved afslutningen af din leje skal du returnere bilen til dens faste adresse, som er angivet i GoMore-appen. Hvis det ikke er muligt at parkere på bilens faste adresse, skal den parkeres så tæt på som

  • Inden og efter Nøglefri udlejning

    Inden en udlejning skal du: Parkere bilen på dens hjemmeadresse Placere bilens nøgle i handskerummet Lukke døre og vinduer Låse bilen med din app Din bil er nu klar til afhentning. Bilen kan kun

  • Opladning af elbil med GoMore Nøglefri

    Regler for opladning af elbil med GoMore Nøglefri På grund af svingende elpriser og ændringer i ladeoperatørernes ladeabonnementer, er det ikke et krav for elbilsudlejere med Nøglefri at have et

  • Privatejede Tesla'er og GoMore Nøglefri teknologi

    I privatejede Tesla'er kan Nøglefri aktiveres med et enkelt klik og installation af en Nøglefri enhed i bilen er ikke nødvendig. Det eneste det kræver er, at du opretter en GoMore bilprofil og

  • Hvad er mit ansvar som Nøglefri udlejer?

    Som udlejer er det dit ansvar løbende at sikre, at din bil er egnet til udlejning. Det vil sige at sikre, at bilen er i god stand, og at eventuelle eksisterende skader er dokumenteret under

  • Kan jeg få Nøglefri i min erhvervsbil?

    Ja. Erhvervsbiler kan også udlejes via GoMore Nøglefri. Kort fortalt gør GoMore Nøglefri udlejening mere fleksibel, da lejer afhenter og tilbageleverer bilen helt selv. Biler med Nøglefri udlejes fem

  • Kan jeg få Nøglefri i min GoMore leasingbil?

    Ja, de fleste af vores leasingbiler kan deles med GoMore Nøglefri. Se efter biler med skiltet Del med Nøglefri på vores leasingside eller ved at finde Nøglefri som "Tilvalg" på tilbuddet. Hvis du

  • Hvordan får jeg GoMore Nøglefri afinstalleret i min bil?

    Kontakt os på keyless@gomore.dk for at opsige dit Nøglefri abonnement. Skriv bilens nummerplade samt ønsker til datoer der passer dig at få enheden afmonteret. Så hjælper vi med at booke tid hos

  • Skal jeg tillade kvikbooking, hvis jeg har GoMore Nøglefri installeret?

    Du behøver ikke tillade kvikbooking for at have GoMore Nøglefri installeret. Du kan stadig vælge at modtage helt almindelige lejeanmodninger, som du skal godkende, og hvor du bestemmer hvornår, din

  • Aflevering af leasingbil

    Inden din leasingaftale udløber, bliver du kontaktet med nærmere information om hvor og hvornår du skal aflevere din leasingbil. Du kan læse vores blogpost om hvad GoMore gør for at sikre en tryg

  • Betaling af brændstof for ikke-Nøglefri leje

    Lejer skal betale for brændstof under lejeperioden, og skal desuden sørge for, at bilen tilbageleveres med samme mængde brændstof som ved lejestart. Brændstofmængden skal noteres i bilens

  • Leje af bil

    Så snart du er oprettet som medlem og blevet lejervalideret, kan du leje bil. Du sender en anmodning til en udlejer om at leje vedkommendes bil, og får besked med det samme udlejer accepterer din

  • 10 tips til flere bookinger

    Sådan får du flere bookinger til din bil Vi har skrevet en guide med 10 gode tips til, hvordan du får flere bookinger og dermed højere indtjening, når du udlejer din bil på GoMore. GoMore Nøglefri

  • Hvad forventes af mig som erhvervsudlejer på GoMore?

    Overdragelse og aflevering Hvis du har GoMore Nøglefri installeret i din bil, udfylder lejer en digital kontrakt, som GoMore automatisk får adgang til. Du skal ikke være til stede ved overdragelse

  • Kontaktoplysninger for erhvervsudlejere

    RENTAL TEAM Hjælper med tekniske spørgsmål vedrørende Nøglefri, kommercielle aftaler og generel feedback til samarbejdet. keyless@gomore.dk / +45 89 87 09 90 Mandag-Fredag: 9.00-12.00 og 13.00-14.00

  • Sikkerhedsanbefalinger til Nøglefriudlejning som erhvervsudlejer

    For at gøre din og dine lejeres oplevelse med Nøglefri-biler så behagelig som muligt, er det vigtigt, at du tester din startspærre, inden vi aktiverer Nøglefri, og derefter én gang årligt. På den

  • Hvornår er det muligt at hente eller aflevere bilen?

    Ved Nøglefri udlejninger mødes du ikke med ejeren, så du kan selv vælge, hvornår du afhenter og afleverer bilen indenfor lejeperioden. Hvis du ønsker at forlænge en lejeperiode, kan du med fordel

  • Hvad får jeg som erhvervsudlejer på GoMore?

    Marketing og formidling af kontakt til lejere Gratis oprettelse af biler og ingen begrænsning på antal biler Ingen månedlig betaling eller oprettelsesgebyr Nøglefri teknologi som tilvalg for DKK

  • Kan jeg prøvekøre en leasingbil inden bestilling?

    Ja, vi samarbejder med en lang række forhandlere, hvor du kan prøve bilen. Ring eller skriv til os og fortæl hvilken bil eller biler, du gerne prøve og hvor i landet bor du. Mange af vores

  • Guide til god billeddokumentation

    Hvorfor skal jeg tage billeder af bilen før og efter hver leje? Billeddokumentation er en essentiel del af Nøglefri og et afgørende værktøj i sagsbehandlingen af evt. tvister mellem lejer og udlejer.

  • GoMores udlejningsgebyrer

    Hvilke gebyrer betaler du? For at forsikre biler med kasko- og ansvarsforsikring samt vejhjælp, når biler udlejes på GoMore, samt for at dække omkostningerne for de produkter og tjenester, vi

  • Udlejerguide til god billeddokumentation

    Billeddokumentation er et vigtigt redskab for, at vi kan tilbyde Nøglefri udlejning og udrede eventuelle tvister mellem lejer og udlejer. GoMore anbefaler, at du som udlejer gennemgår og

  • Ekstra fører af lejebilen

    Det er muligt at tilføje ekstra førere til sin lejeaftale. Hvis det ønskes skal lejer tilkøbe ekstra førere, når bilen bookes eller inden lejen starter. Hvis du ikke fik tilføjet en ekstra fører, da

  • Hvad kan jeg tjene som erhvervsudlejer?

    Bilens månedlige indtjening afhænger af lokation, pris, biltype og antal dage hvor bilen er ledig til udlejning. Du bestemmer selv hvad bilen skal koste at leje og hvornår den er ledig til udlejning.

  • Mobilitetsgaranti

    Hvis din leasingbil går i stå, yder de fleste bilmærker gratis assistance også kaldet "mobilitetsgaranti". Dækningen inkluderet i den gratis assistance varierer fra bilmærke til bilmærke, så vi

  • Med-udlejere på GoMore

    Det er nemmere at dele bil med et ekstra par hænder Med-udlejere hjælper med den daglige administration af dine biler: det kan være en rengøringsassistent, der skal finde og få adgang til Nøglefri

  • Hvordan fungerer opladning af elbil?

    Når du lejer en elbil på GoMore, er opladning som udgangspunkt ikke inkluderet i lejeperioden med mindre du har lavet en aftale med udlejer. Som lejer betaler du for opladning i lejeperioden, ligesom

  • Levering og afhentning af lejebil

    Som udlejer kan du tilbyde at levere og afhente din bil som en ekstra service. At tilbyde levering og afhentning er en fantastisk måde at promovere din bil i søgeresultaterne og gør det endnu mere

  • Opladning af elbil

    Udlejning og opladning af elbil på GoMoreOpladning skal ikke være inkluderet i dagsprisen på en lejebil. Lejer betaler for opladning i lejeperioden. Udlejer er velkommen til at låne lejer sin

  • Pris på udlejningsbil

    Dagspris Som udlejer vælger du selv den daglige pris for din bil og bestemmer, hvornår den kan lejes ud på platformen. Den dagspris, du sætter, bruges til at beregne lejers pris og din indtægt. Den

  • Hvis din leasingbil får brug for vejhjælp

    Vejhjælp i Danmark: Hvis du får brug for vejhjælp i din leasingperiode, skal du undersøge, om du har tilkøbt vejhjælp i din leasingaftale. Det fremgår af dit forsikringscertifikat eller

  • Hvilken stand og vedligehold forventes af mine biler som erhvervsudlejer?

    Vedligeholdning Det er dit ansvar at sikre, at en bil altid udlejes i forsvarlig stand, og at den overholder alle lovkrav i forhold til periodisk syn, dæk, dæktryk og mønsterdybde, sikkerhedsudstyr

  • Hvordan skal jeg rapportere skader og ekstraomkostninger som erhvervsudlejer?

    Bøder og afgifter P-bøder, fartbøder, broafgifter og lignende som bilen modtager i lejeperioden, skal betales af lejer. Når du modtager en bøde eller afgift skal du hurtigst muligt betale bøden og