Betaling ved aflyste lift

Lift skal aflyses online. Du kan se alle dine lift inklusiv anmodninger om lift i din  liftoversigt

Som passager kan du aflyse et lift op til 24 timer før afgang uden gebyr. 

Hvis du som passager aflyser mellem 24 og 3 timer før afgang på liftet, betaler du 50% af prisen på liftet i gebyr til bilisten. 

Som passager kan du ikke aflyse et lift mindre end 3 timer før afgang. Ligeledes skal bilisten, der har valgt at modtage online betaling, betale servicegebyr, hvis han eller hun aflyser mindre end 3 timer før afgang.

Som bilist kan du redigere lift, der endnu ikke er booket, eller slette (aflyse) lift. Men vær opmærksom på, at en aflysning kan sætte dine medrejsende i en uheldig situation. Hvis du har passagerer booket ind på dit lift, så husk at give dem forklaring på aflysningen.

Vi trækker først betalingen fra passageren 24 timer efter, at liftet er blevet kørt. Inden for denne periode kan en passager til hver en tid gøre indsigelse, hvis liftet ikke er blevet til noget grundet bilistens forhold. Vi annullerer da betalingen.

Som bilist skal du aldrig overføre penge til andre GoMore-brugere uden om systemet, hvis liftet aflyses. Hvis et lift ikke bliver til noget, eller en passager ikke kommer med alligevel, skal du i stedet lave en anmeldelse på liftet. Kom med en kort forklaring af hvad og hvem anmeldelsen drejer sig om, så sørger vi for, at pengene bliver tilbageført.

Stadig brug for hjælp? Skriv til os Skriv til os