Betaling ved aflyste lift

Lift skal aflyses online. Du kan se alle dine lift inklusiv anmodninger om lift i din   liftoversigt

Som passager kan du aflyse et lift op til 24 timer før afgang uden gebyr. 

Hvis du som passager aflyser mellem 24 og 3 timer før afgang på liftet, betaler du 50% af prisen på liftet i gebyr til bilisten. 

Hvis du som passager aflyser under 3 timer af liftets afgangstidspunkt betaler du 100% af prisen på liftet i aflysningsgebyr. 

Bemærk, at aflysningspolitikken kun gør sig gældende for bekræftede bookinger. Afventende anmodninger kan altid annulleres gebyrfrit.

Som bilist kan du redigere lift, der endnu ikke er booket, eller slette (aflyse) lift. Men vær opmærksom på, at en aflysning kan sætte dine medrejsende i en uheldig situation. Hvis du har passagerer booket ind på dit lift, så husk at give dem en forklaring på aflysningen.

Når bookingen accepteres, reserveres beløbet på dit kort. Betalingen overføres først til bilisten 24 timer efter liftet er kørt. Inden for denne periode kan en passager til hver en tid gøre indsigelse, hvis liftet ikke er blevet til noget grundet bilistens forhold. Vi annullerer da betalingen.

Hvis liftet annulleres eller aflyses inden liftet køres, trækkes det reserverede beløb hvorefter det straks tilbageføres til din bankkonto for hurtigst mulig behandling.Tilbageførelsen sker i de fleste tilfælde indenfor 1-2 bankdage, afhængig af den enkelte bank og dennes tilbageførelsestid. 

Som bilist skal du aldrig overføre penge til andre GoMore-brugere uden om systemet, hvis liftet aflyses. Hvis et lift ikke bliver til noget, eller en passager ikke kommer med alligevel, skal du i stedet lave en anmeldelse på liftet. Kom med en kort forklaring af hvad og hvem anmeldelsen drejer sig om, så sørger vi for, at pengene bliver tilbageført.

Stadig brug for hjælp? Skriv til os Skriv til os